|
|
| Vores udvikling, efter 3 år.. |
|
|
... ja nu er det lidt siden vi har haft 3 års dag, men videoen er lidt forsinket. Det er tradition jeg laver en video og her kommer den fra i år, jeg plejer at have tekst i , man valgte en simpel løsning i år.. Jeg er bare så stolt af de ting man ser, hver enkelt bevægelse er gennemtænkt og han lytter og prøver så godt han kan!  Vito blev indkøbt som showhest, men hvem skulle tro han ville ende med at blive min aller bedste ven, og grunden til jeg står op hver dag.... Min evig solstråle... hvad skulle jeg stille op uden dig? Min fars ord "det der maya, det jo unikt... jeg er så skide stolt"  Jeg elsker dig min lille halvfede seje skid!! Værs'go, her er vi efter 3 år... Hvem skulle tro, at den lille vilde hingst, endte op med at blive min drøm....  tak for de 3 år! 
Sagde Maya Med Vito, ponyen med charme og selvtillid Hvil i fred, elskede og savnede Nobi 1999-2008...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skønne Vito |
|
|
Han er sgu da bare alt for skøn, og sikke da en tillid Maya. Det er dejligt at se det store arbejde du har lagt i ham. Han kunne vist ikke ønske sig en bedre ejer end sig 
Vh Maria Skønne Max og den smukke dameskimmel If you do what you've always done, you'll get what you've always gotten
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vito:-) |
|
|
Jeg kan kun tilslutte mig din fars ord - det er unikt! Det er helt vildt imponerende, hvad du har opnået med ham gennem de få år, du har haft ham 
Mvh Gitte og Den Lille Grå Championatsvinder Dressur 2007 Championatsvinder Distance 2009 i Vestegnens Rideklub At fuldføre er at vinde www.distanceridning.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Århh for dælen da Maya!!! Var lige ved at tude når du lagde ham om på ryggen og får lov til at sidde på hans mave og holde hans ben. Det er ultimativ tillid!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| søde Vito |
|
|
Hvor er det bare smukt!!! Tror aldrig jeg har set så meget kærlighed stråle ud af en hest til sin ejer  Hvor er I heldige begge 2 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejlig video |
|
|
Unikt - ja, og smukt... En dejlig video  Bliver simpelthen glad i skralden af at se den  Hvor har du købt din kapsun til bettemanden...? Har selv verdens sødeste shetlænder, og mangler lige netop sådan en til hende og datteren...
Synes at efteråret er kommet en del nærmere...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 11111111111 |
|
|
Hvor er det bare dejligt at se  Ja jeg kunne så ikke holde tårerne tilbage 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| wow tak,, |
|
|
wow tusind tak for de søde ord!! er rørt til tårer... vores "point of no return" kom den dag jeg første gang fik ham op på ryggen. Det er det største vi har formået i træningen, og den største tillidserklaring jeg har fået for hamm... !! jeg er stolt hver dag jeg går med ham, ikke kun for sine tricks, men også hans akademiske dressur!! møs til min baby dreng!  Kapsunen er købt over nettet i pony og selvlavet til shetlænder husker ikke hvor, fik den i julegave af søde MOAR, og jeg KNUSELSKER min kapsun!! det er den bedste i hele verden!
Sagde Maya Med Vito, ponyen med charme og selvtillid Hvil i fred, elskede og savnede Nobi 1999-2008...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg bliver glad |
|
|
helt ind i sjælen når jeg dig og Vito  Du er nået så langt med den skønne skønne pony.... Jeg håber at jeg en dag kan få æren af at opleve jer IRL...
Vi er klogere end dyrene, så prøv dog at vise det! Stop mishandling af dyr!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| takker.. |
|
|
tusind tak for de altid søde ord 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vito... |
|
|
Jeg er tom for ord Maya.. Det er nok den bedste inspirationsvideo jeg nogen sinde har set.. I er virkelig fantastiske I to- dit arbejde er fantastisk 
Rikke med Thor Der findes ingen rigtig måde at gøre noget der er forkert på
Sov sødt min Katinka
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jamen altså hvor er det bare skønt at se jer sammen  I er fantastiske !!!!!!!!!!! MH Vibeke
Mange hilsener Vibeke Neergaard Rasmussen Uddannet hestemassør Hestemassage tilbydes i Vestsjælland
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tak skal.. |
|
|
tak skal i IGEN have for de varmende ord  er glad for at vi kan inspirerer nogle, og dejligt at folk kan lide det de ser!! det jo det vi gerne vil have!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Også mig :) |
|
|
Fine glædestårer når man ser den video - hvor er den smuk og hvor er det dog dejligt at se jer sammen  Jeg tror ikke jeg har set de andre videoer, men dem ville jeg da rigtig, rigtig gerne se  Det er en super idé at lave års-videoer på den måde, og hvor er du sød at du deler den med os  Tusind tak for kigget - og tillykke med jeres fantastiske og unikke liv sammen.
Kh. Nadja -Mig & Charley- en ny begyndelse - en åben fremtid - en fantastisk hest
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| åhhh mit hjerte smelter |
|
|
For dælen da Maya, I er simpelthen så skønne sammen. Det er så dejligt at se jer sammen, og man bliver glad og rørt over din dejlige video. Længe leve Maya og Vito  Skønt og alsidigt arbejde, du lægger i din bette ski' Jeg er vild med din mere naturlige hårfarve (har jeg vist sagt før), men det giver dig en udstråling, der passer bedre til den person man ser arbejde med Vito. Det harmonerer på en eller anden måde bedre. Jeg ved også, at du kæmper med hans vægt og gør alt du kan, men pas virkelig på at han ikke bliver tykkere, pga kedelige følgesygdomme. I'm in love...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Dig og vito |
|
|
Fantastisk udvikling i har været igennem på de 3 år, du er en dygtig træner Maya  Vito stoler bare helt blind på dig, hvor er i søde sammen ! Flotte øvelser han kan og vildt flot at du kan få ham til at ligge på ryggen kræver en tryg og rolig hest  Imponeret ! Endnu engang hyggeligt at møde dig ! 
♥ Palomino & Oldenborg ♥ Det er bare Livet! Men glem nu ikke de små elskede shetlænder
" If You Wanna Make The World A Better Place Take A Look At Yourself, And Then Make A Change "
Team Kærholm ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| orh tak.. |
|
|
tak søde mia pigen  vi må jo sige du har inspireret os til at kæmpe videre, når vi var ved at give op! men ja er så stolt af han stoler så meget på MOARR  det kunne være så fedt at sammen sætte et show med de to skiderikker, lillebror og storebror (remember?) hihi vi glæder os til at se fra jer to fjollehoveder igen!!! og jeg vil da håbe jeg en da bliver lige så dygtig og forstående over for heste som du er  (mit temperament tænder nogle gange af.. hihi)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dig og vito |
|
|
Dejligt at man kan inspirerer andre  Ja, det må siges han gør  Må snart få taget nogen videoer af ham igen, i hvertfald, i det nye år, efter vores pause, men nu er vi klar igen! ja det er godt nok lillebror og storebror hihi kunne være fedt Hvis Rynke ikke så vito som en mulig hoppe hi hi Tak hvor du sød Storebror og lillebror hehe   
♥ Palomino & Oldenborg ♥ Det er bare Livet! Men glem nu ikke de små elskede shetlænder
" If You Wanna Make The World A Better Place Take A Look At Yourself, And Then Make A Change "
Team Kærholm ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fantastisk |
|
|
som altid nyder jeg hvert et sekund af dine indlæg . Du skulle virkelig gøre træning til din leve vej  Smukt, flot, imponerende 
April 2012 ventes føl efter Casir Ask / senta xx DH / Final Appearance
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hold da op :) |
| Forfatter:  |
karinacomisa |
| Dato:  |
19-11-2011 18:43 |
|
Fantastisk video og et fantastisk liv han har sammen med dig, blev helt rørt af den video 
Med venlig hilsen Karina Nu uden hest 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Meget imponerende. |
|
|
Hej. Super flot arbejde du har gjort dér! Er du ikke sød at sende en personlig besked - faldt (også) pladask for sangen/musikken til den video...Whau! Hvem er kunstneren og sangens navn? Lene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| følger |
|
|
Jeg er en af dem som altid ser dine tråde og glædes over dem men som sjældent skriver. Det er en super smuk video som siger mere end ord. Fantastisk arbejde du har lagt i ham og så langt i er nået.  Eneste jeg ærgrer mig over er stavefejlen til sidst i videoen - det hedder "here" og ikke "her" Bagatel men ærgerligt. Men: TAAAAAAAAAAAK fordi du deler det med os!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vito .... |
|
|
Hej Maya
Ja det er altså for dårligt af mig ikke at smide en kommentar - dét vil jeg give dig ret i
Men jeg så filmen og tænkte hvor er det bare fantastisk skønt det du gør. og dig og veto er noget helt specielt  glæder mig til flere hyggelige trænings dage, sammen med jer og mine tøsser..
er super glad for i er flyttet udhvor vi står 
Signe Mie // Stutteri-Iris.dk Med trunterne Tartans Ronja & Tranegildes Joy + lille føl i maven <3 Nej - Jeg bliver aldrig for stor til en shetlandspony!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fnisss... |
|
|
Mia: Haha de ligner så sindssygt meget nogen der kommer for samme mor eller far vi må en dag lige tjekke stamtavlerne for en sikkerhedsskyld!!! Jessie: Har jeg også en lille drøm om, men det er først om mange år når jeg har lært meeeget mere og har fået noget uddannelse omkring mennesker os så jeg kan blive en GOD underivser  Signe: Ja det var da FANDME for strengt FY FY du!! jeg nyder også at have endnu en freak samme sted som mig, vi kan jo bruge evigheder med vores små l*rteponyer !! (ja jeg bander over min hest i dag for han var DUUUM ) og at vi kan hjælpe hinanden er jo bare en bonus! var dejligt du lige var der idag da jeg var trist og fik sagt jeg bare sku gå hen og give min hest et kys og så stoppe ! det havde jeg lige brug for at få banket ind VI SES SNART I STALDEN !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vito .... |
|
|
Det var så lidt
Jeg får sikkert også brug for dig på et tidspunkt
Vi ses snart er der ude på onsdag omkring kl 16.30 
Signe Mie // Stutteri-Iris.dk Med trunterne Tartans Ronja & Tranegildes Joy + lille føl i maven <3 Nej - Jeg bliver aldrig for stor til en shetlandspony!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| intet mindre end |
|
|
FANTASTISK! Er ny bruger herinde, så har ikke set dine tidligere indlæg.Jeg er mildest talt rørt til tårer ... det er virkelig tillid der vil noget ! Super flot arbejde 
Julie - der desperat leder efter sin gamle hest. En knabstrupper vallak på nu 14 år!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fin, fin video :) |
|
|
Hej Maya og Vito  Hvor er i altså gode sammen! Rigtig skøn video, og også godt at se at i har taget fat på lidt dressur - det er jo også sundt selvom man bare er en lille bitte hest. Spekulerede også på om kapsunen mon var special-designet  Det er godt at i ikke træner i mit ridehus.. ville aldrig kunne koncetrere mig når i lå der midt i det hele :b Smukt, smukt, smukt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| iih tusind |
|
|
tak...nu sidder jeg og tuder... Nej det er simpelthen SÅ smukt det du og Vito har sammen, jeg kan godt forstå din far er stolt. 
Med shetlænderen Lille Stormy & islænderen Týr fra Taastrupgaard
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvor er i bare.. |
|
|
hvor er i bare søde alle sammen! smiler helt op til ørene!!
ja kapsunen er "speciel made" , er købt i pony og så reguleret om til ham (med undervisers hjælp) så den passer min bette pony helt perfekt jeg ELSKER at træne "dressuren" med ham (kan vi kalde akademisk det?) og han kan virkelig bare gå flot den betteskid, med versader og det hele, jaja han kan da! hihi Ja, altså jeg har ikke tænkt over det, men ja folk skal til tider finde sig i meget . både en hest der stejler og ligger.. Jeg er vant til altid at træne alene, så en dag der var flere i ridehuset det nye sted jeg er kommet til, kom jeg til at kaste en bold (som krikken jo er lgieglad med) men som en anden hest i ridehuset IKEK var så vild med ups...... (sorryy søde pruhhest)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Akademisk |
|
|
Om Akademisk kan kaldes dressur? Akademisk er da indbegrebet af dressur !  Hehe.. ja ind imellem glemmer man at ikke alle heste er så cool som ens egen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skønne skønne vito |
|
|
hvor er I altså pragtfulde - stort arbejde du har lagt i ham - og sikke han nyder at blive kløet på "undersiden" 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|